What am I to do ?

I've just arrived from Mars and I'm looking for fresh meat, fresh thoughts, new ideas. On my planet, everything is old and dusty...everything has an uncanny air...Everything is RED, for god's sake !!! I'm here to clean my antenae and this is the logbook of my journey arround the world.

Friday, March 17, 2006

leapsa pe Cerasela




Si raspund la provocare cu ardoare, cu fervoare
Cerasela eu ma chiama
Si cam sunt un fel de ...
dama.

Ce as vrea eu sa traiesc ?
Mmmmmm-ango ?
Nici nu ma gandesc !

Mere, verzi si voluptoase
Pere, galben-pistruiat-mustoase
Portocale-craciunite,
Kiwi-rodii-capsunite,
tot ce tine de cartof
si cu Puiu(filozof).

astea toate si mai multe
le degust cu buze culte
le admir si le doresc
printr-un trunchi vanatoresc
de PORC !(porcesc - n-am gasit alta rima !)

peste tavi si tavite
platouri si slibovite
insirate, dezsirate
intinse, ramificate
troneaza imperial
un bungalou banal
cu ornamente desuete
de vechi conace sudete
de palate garbovite
de viloaie coscovite
si intr-o gradina mica
magic triplata
de-un paravan de sticla
stau eu cu ea
sta ea cu mine
stam amandoi/sau amandoua
si
poate
ca ne simtim bine
(n-ai gasit alta rima. stiu ! E bine-asa!...E foarte bine !...E bine !...)

1 Comments:

At 1:35 AM, Blogger huzur & urmuz said...

privirea aia din stânga sus, către stânga într-o parte, parcă o ştiu de undeva ... ursuleţ de catifea / oare cum o mai chema?

 

Post a Comment

<< Home